Stole my heart on Monday

Nu sitter jag här och ska göra mig klar innan det är dags att bege sig till Lindesberg. Jag vaknade ganska tidigt, men bestämde mig allt för att sova hela tiden ut tills klockan ringde. Bara för det så drömde jag att jag och Mina var Frodo och Sam. Haha. Så kan det gå. Det var ganska sorgligt faktiskt. Vi såg nyfunna vänner lämnas att dö, medan vi var tvungna att fortsätta eftersom hela världens framtid hängde på våra axlar. Ojojoj, ibland drömmer man konstigt. Kanske var för att jag sprang på Mina innan intervjun igår och under intervjun kom Sagan om Ringen på tal då vi skulle säga vår favoritfilm ;)

När jag ändå är inne på det spåret så har jag nu ÄNTLIGEN fått svaret från administratören att min genreanalys från slutet av höstterminen finns att hämta ut i Studentforum. Thank you. Hade det varit vilken hemtenta som helst skulle jag inte bry mig, men den här är ju den som fick mig att eventuellt vilja byta ämne till C-uppsatsen i höst. Vill ju hemskt gärna se vad man fått för kommentarer. Nu ska jag bara hitta kvittot så jag får ut den. Haha. Hoppas jag inte var så arg på dem så jag slängde det! Shame in me.

Nu får ni ha en bra torsdag så hörs vi kanske senare :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0