The Lucky One



Nu är jag hemkommen från bion. Eller inte precis nu, har varit hemma en stund, men ni förstår vad jag menar. Filmen var helt okej. Inte en superfilm som jag skulle rekommendera till alla jag träffade, men lite lagom mysig och bra. Om jag ska ta fram det ögat så var den lite långsam och sluthändelsen, eller vad man ska kalla den, kom lite pang på och det byggdes inte riktigt upp till att det skulle bli som det blev (utan att avslöja för mycket). Men ibland tycker jag att man kan blunda för detaljer. Jag var ju faktiskt inte där för att recensera. Kort och gott kan jag konstatera att jag är glad att tjejerna tog med mig på den och jag har inget emot att se den igen någon gång. 

Efter bion var det sjuuuuukt kallt ute. Efter att Katrina handlat lite på ICA bestämde vi att istället för att stå och frysa ihjäl börja gå. Vi kom till Behrn Arena innan vi ställde oss och väntade istället. En vinterjacka hade inte varit helt fel då. Det hela slutade iaf med att Katrina ska få mig till pingisproffs så jag kan komma till jobbet i sommar och klå alla på lunchen. Haha. 

Snart blir det nog sängen. Imorgon väntas manus...och troligtvis en liten trip till gymmet. Känner att jag hemskt gärna skulle vilja gå dit. Now you know!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0