Tonight eternity's an open door

Idag var då ingen repris på gårdagens uppstigning. Nope. Idag orkade jag knappt ta mig upp ur sängen! Haha. Men jag var tvungen. Ska ta och åka iväg till Lindesberg om en liten stund. Får se hur länge vi håller på, men förhoppningsvis blir vi nästan klara. Muy Bien.

Det är kul att vakna när man vaknar upp till nyheten att min favorit vann American Idol. Phillip Phillips. Nej, han är ju inte riktigt i likhet med Adam om man säger så, men ändå min favorit. Haha. Man får ha lite bredare smak ibland. Älskar människans röst och... ja. Honom ;)



Ikväll är det dags också. Sveriges Semi-Final. Jag är redan lite nervös. Tänk om hon inte går vidare! Jo men det gör hon. I hope. GAH! Men ja som sagt, ikväll börjar det på riktigt för oss svenskar. Jag kommer vara ett nervvrak. Nu vet ni ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0