A little bit of everything


Jag vet inte varför jag har fastnat så för Grey's. Jag menar, jag har ju älskat den ganska länge nu, men just nu är jag helt fast. Jag är fast i Derek och Meredith. Jag älskar när Derek säger till Merediths pappa att hon är värd att anstränga sig för. Jag är fast i Christina och Hunt. Jag älskar att det enda som betyder något för Hunt är att se Christina applådera åt honom. Allt det där. Varför? Suck. Men så är det. Can't help it. 

Sen har jag börjat fundera på om jag verkligen ska bli manusförfattare. Vet inte varför jag börjat tvivla, men det känns som så långt borta liksom. Har hittat en utbildning till att bli musik & eventarrangör vilket låter ganska kul. Haha, men jag vet inte... kanske inte så kul ändå? Nej, kanske ska stanna i manus. Eller? GAH! Haha, tror jag har en sån dag bara. Och kväll igår. Tur att jag inte typ pluggade till läkare och började fundera på sånt här. I mitt program kan jag ju faktiskt tänka såhär ;) 

Hämtade ut tentan jag skrev om förut. Och den höll på och skulle arkiveras också så om jag inte hämtat den idag hade den säkert inte funnits. Snällt att de säger till när tentorna finns liksom, nu fick jag maila i flera omgångar innan det kom fram. Aja, kan säga att man fick ett litet leende på läpparna när man lästa. Christo hade stryckt under en bit där jag skrev att kläderna i fantasy ofta kan vara ganska skitiga (typ något sådant) och skrivit i kanten "hehe - låter ofräscht :)". Haha, jag saknar de där små kommentarerna i arbetena man gör. Han avslutade med att jag hade något på spåret och ett "Well Done!" så det blir nog en C-uppsats i det här ämnet. Tror jag. Haha

Ja, nu blev det inte ett dugg intressant här. Ursäkta för det. Haha. Ha en bra kväll alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0