We're going u-u-u-u-u-u-up





Om en vecka är det final. På tisdag börjar det. Ja, jag börjar bli lite nervös. Men jag tror på oss. Tror det kommer gå bra. En del av mig tror vi är inne i en tredjeplatsperiod precis som vi var inne i en femteplatsperiod för några år sedan. En annan del av mig tror att siffrorna samt det stora intresset från både press och fans betyder något. Alltså en seger. Det skulle ju sitta så fint. Men skulle det samtidigt vara för bra för att vara sant? 

Andra och sista repetitionen som var idag verkade iaf ha gått bra. Loreen har bytt kläder som ska få rörelserna att se större ut. Snön har också nu fått fallit över Loreen och inte runt om scenen som det var tänkt från början. De skulle inte hinna ta bort all snö innan nästa bidrag, men nu har de löst det. Vilken tur! Jag älskar ju verkligen den där snön. Loreen säger att framträdandet är bättre än det i Melodifestivalen och under repetitionen var det flera i deligationen som grät. Haha. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0