Like a shadow in the night

Oj, jag måste ha haft en bra tweetkväll igår. Gick från 25 till 81 följare. höhö. Meeen jag har kollat och det verkar vara några konstiga som säkert bara följer en stund för att de vill att jag ska följa dem. But I don't know. De får följa mig så mycket de vill ;)

Ja, igår var det nervöst. Lite felsång och lite felsteg blev det, men Europa verkade känna euforin iaf. GULD! Mamma har tagit det här med favoritskapet med en klackspark och sagt att det bara är vi svenskar som säger det. Då hon hörde publikens jubel igår när Loreen klev på scenen kom det dock fram ett litet "Oj!". Ja, inte är det bara vi svenskar inte. Nope! Problemet är ju bara att så många favoriter finns i finalen. Vet inte vart jag ska ta vägen. Vinst kan bli svårt. Men ändå... har vi någonsin varit så nära? GAH!!

Aja, idag har det varit vaaaaarmt. Jobb här ute på landet har det blivit. Vi har fixat hagar i solen. Helt sjukt hur tröttande det är med värme. Dock har jag blivit liiiiiiite brunare. Betoning på lite. Sen har jag hunnit med att maila en person om artikeln jag ska skriva till nästa Lösnummer som kommer ut i början av hösten. Den handlar om nollningen. Även lite pluggande har hunnits med. Har nu läst igenom hela manuset jag ska opponera på, men tror jag behöver läsa det igen. Det var några saker jag inte riktigt hänge med på. Åker ner i oppositionen. Yesbox.

Hoppas ni har en trevlig kväll. Det ser ut som vädret är med oss en stund till :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0