Is there anything left here to say

Nu kommer min dag där halva är i Elsa Billgrenstil!



Vi bestämde att ta en liten roadtrip hela familjen. I bilen satt jag och tjatade om ESC och att vi vunnit samt sjöng både Rysslands och Sveriges bidrag. De andra blev ganska trötta på mig. 



Första stoppet var Plantmarknaden i Lindesberg. Hur fint är det väl inte? Lite blommor blev inköpta för både mamma och mormor. GULD!



Jag älskar ju sånt här! Därför bör jag bygga mig ett hus om ett antal år på gräsplätten jag redan bestämt mig för. Då kan jag ha en liten brunn/fontän på gräsmattan. Haha



Sen höll det på att bli ett köp! Men min hjärna och hjärta sa nej. Spara var det ju. Men helt ärligt, hur lik sångfågeln är väl inte denna? Skulle ju passa så fantastiskt fint i min ägo...



Som sagt, det är så sjukt fint på Plantmarknaden!





Efter det åkte vi till Nora...



...där vi fikade på Strandstugan och åt lite glass. MUMS!



Och så kunde jag ju inte låta bli att känna den där "meant to be" känslan. Bord 17. Dagen efter Loreen vunnit från startnummer 17. 

Ja, sen åkte vi hem (eller jag köpte ju självklart alla tidningar jag kunde så jag kan pryda väggen!!). Elitloppet väntade och där vann en svensk också. GULD! Tårar i massor utdelades på Solvalla. Yesbox. Inte mitt största intresse kanske, men mamma är ju inne i det så jag måste ju erkänna att det är lite spännande. ;) 

Nu är jag hemma i stan igen. Tror jag ska kolla på den där Batman filmen. Det är andra och jag har inte sett första, MEN vill se tredje. Är jag helt dum i huvudet? Maaaaybe :P

Hoppas ni haft en riktigt bra helg!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0