When you just wanna drop everything and be happy

Är nu hemkommen efter Studiebesöket i Hällabrottet och Cinestar Studio. Väldigt intressant. Vi fick se var de spelat in Anno 1790 och Arne Dahl. Kulisserna var kvar som det varit då och de hade till och med byggt upp en riktig miljö utomhus. Lite som att vara i LA och se. Haha. Eller nåt. Dessutom pratade en kille som jobbar där lite om vad de jobbar med och gav tips inför pitchen då han är en av dem vi ska pitcha för. Känner just nu att det är ganska kört för min del att få någon att nappa på mitt manus, men men. Framtiden får vänta, nu är det att leva nu som gäller. En av de saker vi fick veta var en lite rolig grej om Milleniumfilmerna. Alla tre svenska filmer gick på ca 100 miljoner. LA betalade närmare 1 miljard för bara första filmen!! Haha, liiiiiiiite skillnad. Dessutom skulle de använda sig av en småstad så de stängde av hela Uppsala. Ja, vi svenskar har då en lite annorlunda syn på saker än de där borta om man säger så ;)

När jag kom hem fick jag då en glad överasskning. Inte för att jag behövde bli glad, behöver aldrig det när... Men nu hade Ramos lagt upp ett video på när han var i studion med någon och sjöng. Haha. Så söt. 

Nu ska jag fortsätta kolla på Grey's tror jag ska kolla upp på den där sidan med serier sen om nästa avsnitt. Kan vara det sorgligaste ever. Derek har precis plockat upp Meredith ur vattnet då hon liksom drunknade lite. Det betyder alltså att nästa avsnitt är när hon ligger på sjukhuset och lever mellan liv och död. Då Danny kommer tillbaka och får henne att välja livet igen. Det är så fint. Och det är då man verkligen ser att Derek och Meredith ska vara ihop. De kan ju inte leva utan varandra. Det är kärlek. Det är fint. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0