What I write...

Ja, nu kommer det där inlägget jag bara måste skriva. Haha. Jag har kommit i den fasen av mitt manusskrivande där jag helt enkelt inte bryr mig om kvalitén utan bara vill ha det gjort. Just nu har det blivit en smula föööööör sentimentalt, en touch av en dålig tonårsfilm och en massa trådar som inte har någon riktig förklaring. En liten längtan i mig vill göra det till lite action också, men förnuftiga jag ställer där ner foten. MEN jag har fått en 8 i början av sidantalet. Det närmar sig slutet. Står det 86 där så skiter jag nästan i hur kvalitén är...tills jag skickat in det då den obligatoriska ångesten kommer. Men jaja, nu återgår jag till arbetet. Och ja, det här var faktiskt är väldigt viktigt inlägg ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0