Wishing and Hoping

Regnar det idag eller? Hmm, ser visst så ut. Kanske ska glömma min fantasi om att ta cykeln in till stan. Då är frågan om jag ska köra på bussen eller bilen. Jobbigt med parkering, men då slipper jag iaf tänka på alla tider som bussen går. Blir helt galen nu när den ändrat tider så den inte alls går lika ofta. Nä, blir nog bilen och utnyttja den när jag faktiskt har den liksom. Imorgon efter jag varit i Lindesberg ska jag lämna tillbaka den. Cry. Hade gärna haft kvar den här hos mig. Haha. 

På eftermiddagen idag är det städning i lägenheten som får första proritet. Det måste det! Skriva lite på mitt och Elins manus ska jag göra också. Elin har varit duktig och börjat så nu ska jag fortsätta lite tänkte jag. Kanske blir lite ikväll dock när städningen är klar. Vill verkligen få lite snyggt här hemma. Det är underligt att man kan må så mycket bättre med fint omkring sig. Eller egentligen kanske det inte är så underligt, men ni vet vad jag menar ;)
Mitt eget manus får nog iaf vänta till fredag. Då sätter jag igån och sen är det hela helgen som gäller. Nästa vecka har vi ju handledning med det andra manuset, men jag tror vi inte behöver jobba på så mycket innan mitt manus ska in på onsdagen. Nu är det alltså bara att köra! Jag har ju kommit en bit påväg redan och känner mig ganska nöjd med det så då kanske det går lättare med resten... 

Kan säga också att min offlinelista på mobilen på Spotify har oofflineat sig. SNYFT! Får vänta ända till imorgon tills jag kan fixa det med det trådlösa internetet hemma på landet. Vet inte ens om jag ska vara kvar där tillräckligt länga, ska ju egentligen bara hämta upp Ia. Men ändå. Återigen, snyft. Varför gör den så?

Göra sig klar nu eller? Hoppas alla har en bra, om än lite blöt, dag :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag tror att det blir så med låtarna för att de typ ändrar eller byter plats i själva spotify.. eh, om du förstår? Så det blir liksom länkat från en annan.. nånting.. fast det är bara en gissning :P haha, men det är lite jobbigt! Kommer ihåg att jag också fick så när jag hade i mobilen.

2012-05-09 @ 12:55:47
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaha...eller jag fattade ingenting, men det lät smart ;) haha. Vad jobbigt att den ska hålla på så då! :(

2012-05-09 @ 16:09:17
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha, nej jag vet inte hur jag ska förklara x) Ja, det är ju lite dumt!

2012-05-09 @ 17:52:42
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0