You might not wanna see

Hmm, ja lite manus har jag lyckats fixa. Tror nästan jag får ta resten ikväll/natt och imorgon. NU är det bara 10 sidor kvar. Jag upptäckte ju igår att jag hade räknat helt fel och hade 10 sidor extra att skriva. De är skrivna så nu är jag alltså på det antal jag trodde jag var förut. Har liiiiite koll på några scener, men fler måste ploppa upp i huvudet. Alltså lade vi bion hlet perfekt, det brukar ju nämligen dyka upp lite i huvudet på mig när jag är där som jag kan använda mig av. Håller tummarna. Tanken var att ta bussen in till stan, men jag är lite sugen på att ta cykeln eller gå. Man rensar tankarna så mycket bättre då. Vädret är ju dock inte på topp. Vill jag verkligen cykla hem i ösregn ikväll? Maybe not. Men vänta, var det en solstråle jag såg genom fönstret?

Kom just ihåg att jag har ett paket uppe på Coop från Ellos som ligger och väntar på mig. När ska jag hämta det då? Äsch, det får nog bli imorgon. Eller så. Komma ut lite när manuset är klart vore ju inte helt fel om jag säger så.

Nej, nu ska jag göra mig klar så jag kan bestämma hur jag tar mig till stan sen. Helt övärt inlägg egentligen ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, jag kan inte heller bestämma mig om jag ska ta bussen eller cykla xD

2012-05-15 @ 15:59:22
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, klassisk oss? ;)

2012-05-15 @ 16:08:14
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/
Postat av: Martina

Oh ja! xD

2012-05-15 @ 16:11:25
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0