A picture of love


Kommer ni ihåg när jag skrev att jag var glad för att Aidan Turner fått en roll i Hobbit? Nej, jag vet, det var ett tag sen nu. MEN, jag är fortfarande glad. När jag såg bilden ovan smälte mitt hjärta en aning. Inte nog med att mitt hjärta kommer rusa i tusen för att få återvända till Middle Earth, det kommer rusa lite extra när Aidan, i form av Kili, dyker upp på duken. Nya Orlando Bloom? Faast, Orlando Bloom upptäckte jag ju i form av LOTR, Aidan kände jag ju redan till. Främst som vampyr i Being Human. Kanske ska kolla några avsnitt för att ladda inför Hobbit?

Ja, det här var ett inlägg jag bara var tvungen att göra. Jag menar, KOLLA BILDEN!!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0