All I want for Christmas

Ja, snön har börjat falla till marken och månaden december står för dörren om bara ett par dagar. Snart är det jul. Med jul kommer ju även en önskelista. Det spelar ingen roll om man säger att klapparna inte spelar så stor roll så ska folk ändå ha en önskelista. De senaste åren har de varit väldigt tomma med endast någon enstaka grej på och en kommentar "ja, men köp en film eller något då". I år har jag dock en lista som inte är full med film. Självklart skulle jag kunna fylla den med just det, men i år går jag tillbaka till gamla Emma och fyller den med musik. Såhär ser min önskelista ut:





Tre skivor, en musik dvd samt biljett till musikalen Spök! som har premiär hösten 2013. Jag vet, det sista är ingen brådska. Det är mer för att uppmärksamma de närmsta på att jag hemskt gärna vill se den. Ni vet ju hur svag jag är för Måns. 

Lång önskelista eller inte, jag längtar enormt till julen. Det mysigaste som finns!
Goodnight and Goodbye
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0