Counting down

Hobbit närmar sig med stormsteg och det uppmärksamms självklart här på bloggen. Specialdesignad header: Check! Om jag gillar filmen hade jag även tänkt att få den där andra tatueringen gjord snart. Eventuellt till vår. Min första är ju skriven med en alvisk skrift för min kärlek till Lord of the Rings. Min tanke är att den på andra sidan ska vara skriven med en hobbit skrift. Om den här filmen är så bra jag tror den är står den självklart för den filmen, annars bara som ett annat släkte i Lord of the Rings. Jag kan dock inte välja vad jag ska skriva. Här nedan har jag förslagen på vad jag vill skriva.. Berätta gärna vilken ni gillar bäst! :)

Några idéer?

Nu ska jag nog ta och sussa lite. Imorgon har jag tvättstuga vid 10 och om jag ska upp innan det behöver jag nog gå och lägga mig nu. Haha. Ja, jag är trött!

Goodnigh and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Du vet nog vilken jag gillar bäst! :D

Svar: Jag har mina misstankar ;)
Emma

2012-11-21 @ 10:23:04
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0