Don't stop the party

Just nu är MTV EMA på för fullt. Helt okej. Bästa hittills är att Linkin Park vann Bästa Rock. Och så Jonas Brothers såklart! Alltid Jonas Brothers! Även om Joe inte vann sitt pris. Han förtjänade det mer än Bieber. Men men, det tycker väl inte alla belibers antar jag ;) Riktigt bra framträdanden av Taylor Swift och Alicia Keys också. Tåls att nämna..


Sitter och skriver på mitt uppsats PM också. Går sådär. Jag fattar inte riktigt hur det ska vara. När jag går igenom B-uppsatsen funderar jag på hur fn jag ska klara det här själv. GAH! Men men. Tänkte kolla mer med Åsa imorgon. Det behöver väl inte vara helt perfekt imorgon då. Det är väl det handledningen ska vara till för? Jag hoppas det iaf. 

Nej usch vilket tråkigt inlägg! Aja, nu återgår jag till skrivandet en stund innan det blir lite sömn.

Hoppas ni haft en bra söndag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0