Farewell


Då har Sverige fått njuta av de tre, om man får kalla dom det, giganterna. Swedish House Mafia. Hade varit grymt att vara på plats, men även om jag älskar deras musik tror jag kanske att det inte är riktigt min typ av konsert. Så typiskt mig att upptäcka dom när de ska sluta. Får tacka Madrid för det. Det var ju trots allt där jag hörde och lärde mig älska en av deras låtar. Nu älskar jag flera av dom. Deras album står överst på önskelistan inför jul. Åh vad grymt det vore om de imorgon på Mellons presskonferens avslöjar att nån av dom ska vara med. Haha. Drömtänkande

Min nästa krönika handlar just om att säga farväl. Jag är lite sugen på att hinta mot Swedish House Mafia, dock tror jag hela det jag försöker få fram skulle falla lite då. Haha. Dessutom är det ju film jag ska skriva om, inte musik. Äsch då. Jag är ju fast så varför inte? Eller.. Ni får se vad jag beslutar senare i veckan när den kommer upp på hemsidan ;)

Back to work!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0