For bad and for better

Jag känner mig som en hemsk människa! Jag läste en recension, ska inte nämna vart eller av vem, av Braking Dawn part 2 och blev lite arg. Det känns som att personen i fråga endast ser vad den själv tycker utan att se "the big picture". Det känns som den personen missat poängen totalt. Okej att det kanske är många som stör sig på mina recensioner, men det här är ändå lite annorlunda. Hela den här filmen är lite annorlunda. Det går inte att recensera den helt med samma glasögon som andra filmer. Åh, jag blir så frustrerad! 

Mitt cafébesök kan jag iaf meddela gav resultat. Fick en hel del gjort, ska bara skriva in det i dokumentet nu. Måste slå till mig själv så jag gör mer sådant. Det rasslar alltid till lite i kreativiteten när jag sätter mig på något fik. Muy Bien! Och hjälp vad intressant det är med mitt ämne ändå. Visste ni exempelvis att en av anledningen till att fler började göra titellåtar eller theme songs till sina filmer var för att de avsatte ett pris vid Academy Award för bästa orginal låt? Helt sjukt ju! Men men, där har ni filmbranshen. 

Nu ska jag återgå till uppsatsen. Skrivaskrivaskriva.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0