Frozen

Nej, jag ger upp. Jag gick och lade mig vid tre ett par timmar för att friska upp hjärnan, men det blev bara värre. Tror kombinationen för lite mat och lite sömn har satt sina spår. Illamåendet är.. Ja fy. Mår inte på topp nu direkt. Tror jag packar ihop för dagen och går och lägger mig. Får se till att sätta klockan imorgon så jag hinner göra klart PMet då. Hoppas på att jag mår bättre när jag vaknar. Annars måste jag ställa in utbildningen i helgen och det vore riktigt tråkigt. Men ja, med lite sömn ska jag nog komma i balans igen. 

Kan för övrigt meddela att jag hoppade av kursen i filmkritik och filmjournalistik. Det blev för mycket. Tråkigt, men jag får söka nästa höst igen. 

Nej. Gäsp. Sova. 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0