Heroes never die alone

Jag gick in på min mail för att vara med i en tävling där man kan vinna en "trasiga masken-utgåva" av The Dark Knight Rises (vill ha!!) och fick ett litet hjärtstopp. De har nu gått vidare i processen för att välja ut praktikanter till Mellon och jag är tydligen fortfarande med. Det är tre kandidater till platsen, och ja.. jag är en av dom. Ja, jag skakar lite. Haha. Typiskt mig. Det är iaf bestämt att jag ska komma på en träff och möta han som är webbredaktör på tisdag. Första gången jag är på SVT. IIHH! Helt sjukt! Dock tror jag inte det är så stor chans att jag blir utvald av de tre. Han räknade upp några områden och frågade vad jag hade för erfarenhet på dom och det var näst intill noll på samtliga. Dock verkar det som de ändå ville träffa mig så än har jag inte gett upp hoppet ;)

Jaha, boka tåg eller buss nu då? Kanske man ska unna sig tåg? Hohoho.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0