I was never gone

Det där med att orka gå upp på morgonen.. Ja, jag tog en paus från det idag. Haha. Imorgon. Då kör jag. 

Manusverkstan igår gick bra. Tycker de var väldigt snälla. Var helt säker på en mindre halshuggning, men icke. Tycker för övrigt min grupp var väldigt bra. Synd att vi ska byta runt en massa, hade gärna varit med den mer. Lite intressant information fick vi också. Bland annat ska de starta en slags manusverkstad fast för producenter. Vi var tydligen kvalificerade att gå den. Om jag inte får praktik på Mellons webb tänker jag banne mig söka. Tror det var när Oliver sa att man skulle få leda ett projekt och att det inte behövde vara film utan kunde vara ett musikevent som jag fastnade. Åh vad kul det skulle vara!! Och jag vill ju testa på olika saker inom film. Blir nog toppen. Speciellt om jag får jobba på SF. Haha, hela mitt liv skulle vara så perfekt om jag fick jobba på SF ;)
En annan rolig grej vi fick veta igår är att det i vår ska annordnas "readings" för oss. Dock är det bara ungefär tre som får chansen så det är ju verkligen en morot att lägga ner tid och själ i våra manus. Vore ju hemskt kul att bli en av de tre. Även om ens manus inte blir utvalt får vi ändå vara med och prata med producenter som är där, men det är ju verkligen mer uppmärksamhet att få sitt manus läst sådär. Nu ska det skrivas! ;) hehe

Nu sitter jag och väntar på att min telefon ska ladda sen tänkte jag mege mig mot stan. Jag ska in med ett brev till StudentConsulting som vi ska öppna som ett komplement till arbetsintervjun jag var på. Undrar om jag får veta idag också om jag får jobbet? Vi får se. Sen ska jag sätta mig på nåt mysigt café och plugga lite. Böcker åker med så ska jag kan ta ut lite av det viktigaste. Muy Bien!

Hoppas ni har en bra dag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0