Just show it

Idag kör jag en slappardag. Lyssna på musik och kolla serier. Inte tänka på något annat. Imorgon är det återigen handledningen så sen är det bara att köra på. Men idag är det ingenting. Jag började med att ta en extremt lång sovmorgon. Hur skönt som helst. 

Lite har jag dock gjort, bara för att få det undanstökat så det inte ska följa mig när jag försöker slappa. Jag mailade NA. De svarade och ville ha lite mer information om vad exakt praktiken gick ut på. Nu borde de ha allt. Gustav på Mello har också hört av sig, men bara för att säga att det hade kommit upp ganska mycket, men nu skulle de sätta sig och börja kolla på praktikanter. Det var ju snällt att berätta. Hans mail är överlag mycket trevligare. Så är det. 

Nej. Slappa var det. Eller kanske en promenad först. Skönare att slappa efter det. Sounds like a plan.

Hoppas ni har en bra söndag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0