Light a candle and it all will be okey


Nu tjatar jag igen, men jag måste. Once Upon a Time. Hjälp vad bra serien är! Jag sitter med gåshud efter nästan varje avsnitt för allt är så perfekt. För att de lyckas tvista till det hit och dit. I senaste avsnittet var det återigen Ruby/Red som stod i fokus och hela den biten var ganska enkel att lista ut hur det skulle sluta. Dock hände en sak på slutet som har med "huvudstoryn" att göra som fick mig att nästan skrika rakt ut för att jag inte får se vad som händer näst på en hel vecka. GAH! 

I förrförra avsnittet var Charming sådär perfekt igen. Nu tar han hand om Henry och likt han gjorde med Snow hjälper han honom igenom mardrömmarna efter att ha varit under sovförbannelsen. Charming kommer in, sätter sig på kanten, tänder ett ljus och säger att allt kommer bli bra. Att han alltid kommer finns där och hjälpa. Och att ljuset ska skydda mot mardrömmarna. Åh, han är så fin. Jag tror jag har en lite förälskelse på Charming. Men men, han har ju inte fått sitt namn för inget. Han är ju inte prinsen med stort P för inget. 

Suck. Nu ska jag försöka tänka på annat en vecka. EN HEL VECKA!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0