More than just a prayer

Nu har jag lyckats skriva lite mer på uppsatsen iaf. Det är bara den där tidigare forskningen som biter mig i hasorna. Usch. Läsa. Nej, men jag ska bita ihop och få det gjort också. Så fort min telefon laddat tänkte jag bege mig ut. Troligtvis blir det att ta med böcker och bege mig mot stan för att sitta där en stund och plocka ut det jag behöver. Egentligen vill jag bara skriva på mitt treatment till En kopp varm choklad. Jag drömde om öppningsscenen i natt och hjälp vad bra musik var. Med den musiken fick jag också att den första karaktären man ser är protagonisten och inte dennes mamma. Super! Mestadels i musiken var piano så jag ska se om Katrina vill hjälpa mig att lära mig spela. Haha. Eller kanske hjälpa mig få ner det och kunna spara. Snart kommer jag glömt hur det fina lät. Nej, men treatment får vänta. Kanske sätter mig en stund ikväll om jag känner mig i fas med uppsatsen.

Jag har nu också fått svar från NA angående praktik. Tyvärr kunde de inte ta emot då tiden var lite dåligt. De håller på med en massa omställningar för tillfäller och i mitten av januari då jag skulle kommit är de mitt i att utbilda sin personal med nya grejer. Eller nåt sånt. Men äsch, det gör inte så mycket. Håller fortfarande tummarna för jobb på Filmstaden. Hårt!

Hoppas ni har en fin dag alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0