Never lose

Jag hatar att jag blir inspirerad och extremt sugen på att skriva precis när jag lämnat in något. Nu ska jag verkligen jobba på att få den där inspirationen tidigare. Det behövs. Som vanligt är jag inte alls nöjd med det jag lämnar in. Dock har jag skrivit med frågor till Åsa som jag känner att jag behöver ha svar på. Sen så. Då kör vi. 

Min nya krönika har nu kommit ut på Lösnummers hemsida. Vill ni så kan ni läsa den här. Den handlar om att förlora ett husdjur för första gången och hur en film kan få alla känslor att komma tillbaka. Så är det. 

Nu ska jag göra mig klar så jag kan åka med Ia och morfar och handla sen. Det är en stund kvar, men jag är ju en sån som gillar att ha tid på mig. Nu vet ni det.

Hoppas ni har en bra torsdag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0