Nothing on you

Som ni kanske förstått från mina tidigare inlägg så var jag inte på topp igår. Funderar på om jag börjar bli gammal! Haha. Idag mår jag nämligen mycket bättre. Klockan ringde halv 9 imorse. Kvart över steg jag upp. Ja, jag sa inte att jag inte fortfarande var trött ;) Väl då gick jag endast upp för att hämta frukost och datorn. Sen satte jag mig i sängen, kollade ett avsnitt Sex & the City och sedan var det bara att skriva det där PMet. Jag skrev bakgrunden igår så lite var jag på gång. Det tog bara ca 2 timmar innan det var klart. Hör och häpna men jag blev faktiskt ganska nöjd. Hur gick det till? Dock kanske jag kunde fått in lite mer teoretiska utgångstpunkter, men när några radet gick över på sida 4 kändes det som att det var stopp. PMet skulle ju bara vara mellan 2 och 3 sidor. Jag får utveckla i uppsatsen helt enkelt. Kan iaf säga att jag är hemskt glad för tillfället att Åsa övertalade mig att gå tillbaka till det jag faktiskt ville skriva om från början. Muy Bien!

Just nu, med alla deadlines bakom mig, är jag lite rastlös. Vad ska jag göra? Det är ju alltid något som ska göras och stessas över. Nu är det helt dött. Får nästan ångest över det. GAH! Vi blev inbjudna på mingel i stockholm med Filmregion Stockholm-Mälardalen (som manusverkstan går under), men jag kan ju gärna inte åka till Stockholm bara sådär. Tror det skulle vara på Berns. Fint ska det vara. Kanske nästa år. Om man blir inbjuden då..
Det är tur att jag åker bort imorgon eftermiddag, annars hade jag nog gått under. Men tågbiljett är bokad. Ska bli riktigt intressant. Vad jag gör lördag kväll och söndag återstår dock att se. Söndag blir nog packdag förresten. Och kanske bio? ÅH! 

Nej, nu ska jag se om det bjuds på någon mat. Två säsonger är kvar av Sex & the City också. OCH jag fick min stora box med LOTR. IIHH! Dock är ju själva filmerna på Blueray och någon sådan har jag ju inte. Hmm. Ja, nu måste jag ju inhandla en. Om inte... ska testa om de går i datorn. Vem vet hur smart den här datorn är egentligen! ;)

Hoppas ni haft en fantastisk dag och fortsätter ha en fantastisk kväll!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0