One thing I hang on to

Idag har jag varit på biblioteket och en sväng hemma på landet. På biblioteket gick jag för att kolla om jag missat några böcker som kunde vara intressanta. Mitt hopp var väl inte det strörsta eftersom jag redan sökt båda på internet och uppe bland hyllorna på biblioteket. Dock lyckades jag komma därifrån med en hel bunt böcker. Bland dem har jag hittat iaf två som jag kan använda och inte förstår varför jag inte hittat tidare och använt. Ibland kommer turen och slår till rejält. 

Efter det var jag som sagt hemma en stund på landet. Jag behövde komma ut lite från lägenheten. Där kunde jag koncentrera mig och gå igenom mina nya fynd i litteraturväg. Dessutom blev det en liten promenad och oj vad skönt det var att få röra på sig lite och komma ut till lantluften. Imorgon åker jag hem igen och bor där till minst torsdag. Mamma ska bort på någon kurs så nån måste vara hemma hos Max. Självklart ställer jag upp. Det är ju ändå Max vi pratar om. En hel drös med promenader väntar då. Man får ju passa på liksom. Kommer bli super! 

Nu tror jag att jag fått lite energi till några timmar plugg. Tur att föreläsningen inte börjar förren 17 imorgon! Eller ja.. Haha. Jag har laddat upp med choklad och Pepsi. Mina två bästa vänner. Åh, vad sorgligt det lät. Jag tillägger: för stunden. Mina bästa vänner för stunden. ;)

Hoppas ni haft en bra söndag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0