Pick up the pieces

Nu är jag hemkommen från FUM. Var väldigt intressant att sitta och lyssna. Dock var min uppgift att twittra vilket inte var extremt lätt då jag inte hängde med i alla diskussioner. Tror dock jag gjorde ett bra jobb. Mötet fortsätter nu när middagen är avklarad, men då jag har lite annat att göra smet jag därifrån. De andra tyckte det var okej så jag hoppas de klarar sig. Det var bland annat två interpellationer (fråga inte!!) till Lösnummer som tydligen tas upp nu. Lite tråkigt att missa. Jag tyckte det som tagits upp var lite dålig kritik, alltså sånt som vi inte riktigt förtjänar. Men men, alla har rätt till sin åsikt. Jag är glad att jag slipper svara. Emma brukar vara bra på sånt där så det löser sig nog. Ska följa hur det utvecklas på twitter.

I övirgt kan jag säga att mitt huvud mår lite dåligt just nu. Tror det är vädret. Och att jag inte druckit så bra idag. Ändring på det. Behöver nog en macka eller nåt också. Usch. Ska försöka få lite mer på uppsatsen gjort samt få klart min krönika och då behöver jag huvudet. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0