Please me

Nu är forskningsöversikten inlämnad. Det känns både bra och dåligt. Bra för att jag faktiskt lyckats få ihop något vettigt och dåligt för att jag tror den kunnat bli så mycket bättre. Men men, får se vad Åsa säger. Jag är beredd på att utveckla den. 

Det här med att vara hundvakt får mig att vilja ha en katt ännu mer. Ia sover här nu också och gick upp vid fyra för att åka iväg till jobbet. Tydligen stod det ett par älgar utanför så Bamse blev helt galen. Han sprang runt och skällde och morrade om vart annat. Max blev orolig över det och att jag skrek på Bamse att gå och lägga sig så han vanka runt fram och tillbaka utan att veta vart han skulle ta vägen. Han kom in till mig flertalet gånger och såg helt förstörd ut. Tillslut kom Bamse vid halv 8 och lade sig bredvid mig. Den hunden kan verkligen ligga nära. Kära nån. Klockan var dock satt på strax efter 8 och jag har en melodi från The Dark Knight Rises. Hämnd för Bamses skällningar. Bamse hade precis somnad och sov så gott när melodin börjar spela. Actionfilmer är nog inte hans grej får åh vad rädd han blev. Stackarn. Men lite rätt åt honom som han höll mig vaken!

Nu ska jag och Ia bege oss mot Marieberg. Nya byxor ska försöka hittas. Måste hem och hämta lite mer grejer också. OCH jag tror The Amazing Spider-Man har kommit i brevlådan. IH! 

Får se om vi hörs senare. Annars får ni ha en fin tisdag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0