Sleepy Sleepy

Oj vad jag bloggar idag. Äsch, är väl inget fel i det! 

Det blev inget cafémys med plugg. Jag har inte mått på topp (därav alla inlägg) och bestämde mig för att skippa det. Blir nästa vecka istället. Dock tog jag en promenad in till stan för att få lite luft och lämnade brevet. Fick också veta att jag fick jobbet. Guld! Det är typ en vecka i december så det behöver inte ta så mycket tid, men samtidigt tjänar jag lite extra pengar vilket är fantastiskt. Välkomnas stort. 

Imorgon vet jag inte alls hur dagen blir. Ia vill att jag följer med henne och städar något dagis på kvällen. Jaha. Det är ju också ett kul nöje en fredagskväll. Haha. Tror det blir fika med familjen på förmiddagen innan vi åker till Maxi och handlar. Ska en sväng till universitetet och hämta grejer också. Yesbox. Hoppas jag mår lite bättre då bara. Jag vet ju vad felet är och tror det är bättre imorgon. Ska iaf krypa i säng redan nu så jag är utvilad. Sounds lika a plan. 

Goodnight and Goodbye



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0