The last end

Jag är snart klar att bege mig till universitet. Där ska jag sitta och plugga lite med Elin innan föreläsningen börjar. Tänkte ta och kolla igenom mina nya böcker och se vad jag kan komma fram till i dem. 

Föreläsningen sen är med Paolo Vacirca som bland annat skrivit manuset till Hypnotisören. Ska bli spännande. Har hört av min moder att den filmen ska vara riktigt bra. Själv vågar jag inte se den. Haha. Hoppas han inte har med tusen klipp från filmen där det är som blodigast. Men det tror jag inte. Hoppas inte.

Sen är det dags. Slutet. Twinight. Del 1 och 2 av Breaking Dawn. Ser fram emot att se hur de har gjort slutet. Skådespelarna lovar ju ett annant slut som man ändå kan lista ut om man är smart när man läser böckerna. De verkar ganska exalterade över det. Spännande! 

Nu ska jag skynda mig att boka tåg till helgen. Är redan sen!! Hjälp!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Åååååååh! Jag vill också se BD ;) Men på lördag är det min tur :)

Svar:
Emma

2012-11-13 @ 14:06:30
URL: http://mrponny.blogg.se
Postat av: Emma Åkerlind

Men åh, så blev svaret helt knäppt!

Det jag skulle säga var: Jaaaaa, tror du kommer gilla den :D

2012-11-14 @ 12:02:17
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0