The last names

Just nu avslöjas de två sista deltävlingarna i Melodifestivalen hittills är det några riktigt intressanta namn med. Självklart kommer en lista senare precis som förra veckan. En sak som oroar mig lite är att det är många bra namn i samma deltävlingar. Är detta ett tecken på att det kommer bli en riktigt bra final hur det än går eller att vi kommer missa några bra bara för de var i fel deltävling? Vi får se.

När Mellon är slut ska jag ta och få lite gjort på studiefronten. En promenad hade jag tänkt få in också, men det blir nog inga problem. Ikväll är det bio igen med tjejerna. Superkul! Får se om jag drar in tidigare och sätter mig på ett café idag och pluggar eller hur det blir. Ia kommer eventuellt förbi med flyttlådorna hon glömde igår så vet inte om jag hinner. Men jag säger väl som jag alltid gör; vi får se. 

Nu vet ni vad jag pysslar med. Hoppas ni får en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0