Topp 4 Bromance

Ja, jag var tvungen att göra det till en egen lista. Det finns fyra olika "bomances" som jag tycker är värda att uppmärksamma lite extra..


4. Sheldon och Leonard
I The Big Bang Theory är de verkligen ett udda par, men åh vad fantastiska de är tillsammans. Älskar när de gör avsnitten där man verkligen förstår hur mycket de betyder för varandra. Rättelse: Hur mycket Leonard betyder för Sheldon. Haha. Fina är dom iaf.


3. Mary och Pippin
Jag vet, varför inte Frodo och Sam? Kort och gott, jag gillar de här bättre. De är så fantastiskt söta. Sam och Frodo är så fina på ett annat sätt. De här är roliga. De är liksom Mary och Pippin. Egentligen behöver man väl inte säga så mycket mer? Att Pippin är med i en av de bästa scener som finns hjälper ju till lite också ;)


2. Sam och Dean
Om det inte varit för relationen mellan dessa bröder hade jag aldrig inhandlat alla säsongerna av Supernatural. De lyser liksom upp lite extra. Plus att det finns det där allvarliga i det också. De behöver varandra och skulle bokstavligen dö för den andra. Så bra.


1. Arthur och Merlin
Det jag älskar med serien Merlin är att de har gjort sin grej av legenden om kungen och trollkarlen. Här är de jämngamla och innan de blev just legender. Arthur vet inget om Merlins krafter och hur Merlin ständigt räddar honom. Istället tror han endast att Merlin är en oduglig "dräng". Trots det har de en fantastisk vänskap. Det spelar ingen roll att Arthur har de tankarna om Merlin. När det kommer till kritan är Merlin den enda han litar på. Spelet dom emellan är fantastiskt. Man bara måste älska dom! Självklar första plats.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0