Waking up slowly

Imorse ringde klockan 6.30. Hur sjutton orkade jag med i somras när jag gick upp 5 varje morgon? Ett mysterium. Men jag kom upp imorse och iväg som jag skulle till universitetet. Väl där träffade jag på en oerhört trevlig tentavakt och jag fick uppdraget åt Lösnummer gjort. Är lite orolig att jag inte fick med tillräckligt med saker. Dock var hon så trevlig att jag skulle kunna skriva ihop något längre om henne. Haha. Eller ja. Det löser sig nog. Det var hur som extremt skönt att få gå in i tentasalen utan att behöva oroa mig för att skriva själv. Jag skulle nog kunna bli tentavakt. Om det är tentorna på eftermiddagen vill säga ;)

Efter det var klart tog jag mig en liten promenad. Det är kallt, men väldigt skönt ute. Vinterjackan åkte fram också och var nästan för varm. Äsch, hellre det än att frysa ihjäl kanske. Nu har jag en liten paus innan det är dags för tvättid. Ska försöka fortsätta med all packning och så sen också. Igår när jag packade ner filmerna insåg jag att jag missat en massa skådespelare på mina listor. Skäms på mig! Kanske får göra en lista med favoriter jag glömde på orginallistorna? Haha. 

Hoppas ni får en fin fredag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0