Before the night

Jag ahr verkligen problem med tid. Av någon anledning måste jag gå mycket tidigare än jag behöver till saker för att inte bli stressad och behöva oroa mig för att jag ska missa det. Idag gick jag lite tidigare till zumban så jag skulle ha tid på mig. Det visade sig att jag kom en hel timme tidigare än jag skulle vara där. Haha. Kanske får gå lite långsammare nästa gång.. fast då får jag nästan köra snigelfart. Vem kan man fråga om hjälp med att få bot på sånt? 

Idag skulle allt varmvatten vara avstängt och även fjättvärmen, men jag har inte märkt så mycket skillnad från annars. Blir lite orolig att jag tagit fel på dag och de stänger av det imorgon istället. Neeej, det kan det ju inte vara? Får se imorgon helt enkelt när jag ställer mig i duschen, det är ju något jag lär märka liksom. Haha. SURPRISE!

I helgen kommer Johan och AnnaLena hem så jag ska bege mig hem till landet. Hela familjen samlade. Alltid trevligt. 

Nej, nu ska jag nog snart hoppa i säng och sova lite. Av någon anledning fryser jag extremt mycket om fötterna när jag varit ute på kvällen, speciellt när jag varit på zumba. Sockor på? 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0