Before you tell him goodbye

Idag är det hemtenta som gäller hela dagen. Hemtenta och Harry Potter. Egentligen borde jag kanske kolla på Pans Labyrint eftersom den kommer tas upp i hemtentan, men jag har ju fortfarande inte inhandlat den så det får vara. Jag har ju en konstig idé om att jag vill köpa den i Madrid. Så kan det gå. 


Jag fick ett mail från Ellos, antar att alla som är med där har fått ett, men jag tyckte det var så gulligt.



"Emma mys". Haha. De missade säkert något mellan där, men det låter så gulligt. Suck, jag är konstig. Haha

Ikväll spelar Real, och jag kan lova ett inlägg. Det händer ju lite grejer i klubben som oroar mig avsevärt! Mer om det senare. Nu ska jag bege mig till affären och köpa lite brunch tror jag. Vart har min aptit på frukost tagit vägen? Förut kunde jag inte leva utan frukost.. Hmm

BTW, hur kommer det sig att man helt plötsligt inte kan sluta lyssna på en låt? Att det liksom känns som att man måste lyssna på en låt för att lära sig själv något. (Kanske en idé till ett manus?). Just nu är den låten för mig Listen to your heart med Roxette. Vad fn ska jag lära mig av den nu då? Haha.

ÅH, vad jag babblar. Hemtenta och brunch var det ju.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0