Breakfast at Tiffany's


Av någon anledning fick jag ju för mig att jag gillar Audrey Hepburn. Innan jag ens visste om det var sant köpte jag en box med tre av hennes filmer och en stor tavla. Nu har jag sett den första av filmerna. Breakfast at Tiffany's. Jag älskade den! Vilken tur. Haha. Vad jobbigt det skulle varit om jag inte gjort det. Dock var det inget alls som jag trott. Där ser man att en titel inte alltid behöver vara just det filmen handlar om. Det togs upp på senaste mötet av manusverkstan. Jag kan döpa manuset till En kopp varm choklad trots att det kommer bli en dansfilm. Yesbox. Kan Audrey Hepburn så kan jag. 

Om ni inte sett filmen rekommenderar jag er att göra det. En del gamla filmer är otroligt charmiga. Gamla klassiska Hollywoodfilmer är verkligen något speciellt. Just so you know. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0