Down we go..

Men kära nån. Jag är några steg närmare ett avslut och i min hjärna börjar det bli bra. Problemet är att få ihop det under en bra struktur. Lyckligtvis är jag inte alls särskilt trött och kan vara vaken några timmar extra. Jag har tryckt på nästa Harry Potter film i ordningen och det kan jag gått leva på ett bra tag. Har upptäckt till min förtjusning att jag pluggar lättare när nån av de filmerna är på i bakgrunden. Förut var det musik, nu är det film som hjälper mig mest. GULD!

Ännu mer till min förtjusning fick jag se att OneRepublic skrivit på Twitter att de har gjort klart tourdatum för Europa under våren. Om de kommer hit... Alltså SERIÖST! Jag håller tummarna. Än har jag inte hittat att de kommit upp någonstans, men de borde väl komma snart hoppas jag. Nya albumet är ju inte långt borta. ÅH. Happy Girl! 

Back to business...
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0