Got me looking so crazy right now

Åh, vilken fin dag det verkar bli idag. Först kommer det ut att Madde och Chris ska gifta sig. Har ni sett videon? Hur gulligt som helst! Folk verkar skämmas när de ser den, men jag tycker den är fin. Maddes lilla... ja vad det nu är, på slutet är ju hur sött som helst. De är kära människor, kan man inte bara unna de det?

Andra nyheten som var hur rolig som helst är att Elsa släpper bok i vår. IH! Står redan på inköpslistan. Åh vad kul att få skriva en bok om allt man tycker är fint i världen. Det vill jag också göra en dag. Väldigt mycket vintagekläder kommer det säkerligen bli, men jag kan ta det också. Är lite sugen på hur hon hittar allt. Hon måste ju utan tvekan vara Sveriges vintagedrottning! Bilden nedan kommer från hennes blogg där hon idag släppte nyheten.


Idag hade jag möte på Drivhuset på morgonen. Det gick bra och jag vet lite vad jag ska göra. Ett nytt möte är bokat i november så tills dess ska jag göra lite research om hur braschen fungerar. Tror det här kommer bli hur kul som helst. Det enda är att man ska våga ta steget och nå ut till folk och säga "Här är en text jag har skrivit, vill ni köpa den?". Hjälp! Men det kommer väl ;)

Snart ska jag bege mig till Marieberg med syster. Vi skulle köpa nåt som morfar behövde samt åka till IKEA och kolla lite garderober. Jag skulle behöva en ny säng också. Äsch. Vi ska iaf bara kolla, köp kommer senare. Lite lunch också kan man kanske hoppas. Jag är redan hungrig!
Efter det blir det hemtenta och eventuellt zumba. Skulle vara så kul att bara dansa av sig lite. Haha. Eller nåt. Får se hur mycket jag hinner med tentan. 

Hoppas ni har en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0