Heart's missing

Hel eftermiddag/kväll på stan för min del idag. Lunch med Evelina och sen en rundtur på stan med densamme börjades det met. Extremt trevligt att träffa människan igen! Hoppas det inte dröjer två år till nästa gång. 
På stan köpte jag med en kopp. Det står "Chocolate" på den. Om jag nu ska skriva det här manuset är det ju helt fantastiskt att jag har en egen speciell kopp till varm choklad. Åh, nu måste jag ju bara skriva! Haha. 

Efter det satte jag mig på caféet vid bion och funderade lite kring mitt manus. Jag tror jag kom på någorlunda bra. Kan avslöja att jag kommer behålla den protagonist jag har nu. Det tar emot för mycket att ändra historien så som jag måste göra för att ändra. Historien är viktigare än vem jag har som protagonist. Punkt.
När det kom till filmen sen på bion så skippade jag och Ia Looper. Vi kände inte att det var vår typ av film, speciellt inte när det är 15 år gräns. Istället såg vi Hope Springs. Den var... okej. Ingen ny favorit direkt, men som sagt helt okej. Får se om Looper blir av i veckan eller om jag skippar att recensera den. Jag har ju några till. Det enda är att det är tag kvar innan de andra har premiär tyvärr. Jag vill ju recensera nu! Aja, får se helt enkelt

Imorgon blir det O'learys. Agnes ville följa med och Mina likaså. Troligtvis skulle hon och Karro dit, men vi får se. Annars blir det vi tre. Trevlans! Och självklart åker tröjan på för Real. Kärlek <3

Nu hoppas jag det blir lite varmare här inne och att inte allt varmvatten är borta imorgon. Tydligen har det hänt något med Eons saker så nästan halva Örebro är utan värme och varmvatten. Suuuuck. Nu skulle man inte bo i ÖBOs lägenheter. Hmm

Tillbaka på ruta ett. Tillbaka till tankens färd. Get out of my head!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: agnes

inte i husherrens heller! fy sjutton vad kallt det är :(

Svar: Usch! Hoppas de fixar det snart!! :(
Emma

2012-10-06 @ 21:43:58
URL: http://fakestar.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0