If you wanna buy me flowers

Nej, det blev inget Joseph Gordon-Levitt. Jag var för trött för att ens orka hålla ögonen öppna. Hatar att jag ska vara så väldigt trött på morgonen! Haha. Oh well, det finns ju andra intervjuer med honom på youtube, jag får kolla på de helt enkelt. 

Jag och syster har typ bestämt att vi ska se Hotell Marigold. Hon tror hon hinner bli klar på jobbet tills dess. Super. Behöver verkligen lite inspiration till mitt synopsis nu när jag ska skriva om det IGEN! Det här manuset är långt ifrån på väg just nu. Om inte annat kanske jag får inspiration till nästa krönika. Jag har en liten idé om vad det ska handla om och den här filmer verkar handla lite om det. Vi får se helt enkelt. 

Ikväll sen är det zumba. Jag skiter i att jag måste skriva synopsis. Får väl sätta mig en stund när jag kommer hem då. Idag SKA jag på zumba om det så är det sista jag gör. Punkt.

Hoppas ni har en bra torsdag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0