I'm just in love

Åh kära nån. Jag har panikat lite här en stund över filmklubben. Idag hittade jag ett papper som vi tydligen var tvugna att fylla i och skicka in för att kunna få våra pengar från kommunen. Panik ringde Annelie och han på kommun. Tror det har löst sig nu iaf. Jag har fyllt i ett par papper och ska bara posta så ska pengarna förhoppningsvis finnas senast på måndag. PUH! Tur att jag tog tag i det nu och hittade det där pappret. Kunde ha slutat illa. Mycket illa. Typ som ingen-mer-filmklubb illa. GAAH!

Med andra ord har jag fortfarande inte kommit extremt långt med forskningsöversikten. Tycker det är extremt svårt och vet inte vad jag ska skriva så jag skjuter upp det hela tiden. Men nu måste jag sätta igång. Jag har ju bara idag och imorgon på mig innan första ska in till Åsa. Om jag bara har några rader kommer hon flippa. Gosh. 
Jag skickade också mitt synopsis till Elin som läste och gav feedback. Hon tyckte också att jag skulle byta protagonist eller göra de båda till protagonister. Jag vet inte vad jag ska göra. Känns som att så fort jag taggat till och kommit på exakt hur jag vill bygga upp det så måste jag ändra för att det i manussynpunkt ska funka. Återigen är jag mer taggad på att hoppa av än att stanna. Känns som att det tar upp för mycket tid och tankeverksamhet. Åhå, varför är livet svårt för? 

NEJ, idag ska jag vara glad och inte tänka negativt för mycket. Idag är det ju nämligen årsdag. Jag tror aldrig jag riktigt firat en årsdag förut. Brukar jämt glömma bort vilka datum det är. Som tur är har jag ju Martina som har stenkoll! En fika på stan blir det och prata minnen. Den här dagen för ett år sen var trots allt en dag som sitter med på min topp 10 lista över absolut bästa dagarna. Jag smygfirar med att lyssna igenom Fastlife som jag ännu inte inhandlat! Skäms på mig. Måste ändra på det snart. Väldigt snart. Jag gick in på cdon för att kolla vad den ligger på och möttes av en stor överaskning! Del 3 av deras serie finns att bevaka där. KOM IGEN! Här har jag letat i över två år och inte hittat. Så finns den på cdon helt plötsligt. Hmm. Hoppas bara den kommer in i lager igen så jag kan köpa den!

Aja, hoppas ni har en bra tisdag trots den inte absolut bästa vädret.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0