It was only just a dream

I natt drömde jag... en grej. Jag vet inte om det var bra eller dåligt. Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till det. En viss person var med. Jag trodde inte jag kunde drömma om den personen. Det kunde jag tydligen. Det är det som gör att jag inte vet om det är bra eller dåligt. Själva det som hände gillade jag. Typ. Vi kunde prata och skratta med varandra. Det är ju ett framsteg. Och det kändes så där bra i magen. Problemet nu är att jag inte kan få ut det ur skallen. Suck. Jag får försöka fylla hjärnan med en massa annat!

Idag är det hemtenta på schemat. Skriva, skriva, skriva. Jag ska även se om vi fått stödet så jag kan betala filmklubbens räkningar. Vore skönt att få det gjort så jag slipper gå och oroa mig över att jag kommer glömma det. Jag tror jag ska börja skriva veckolistor på vad som måste göras så jag kan bocka av efter hand. Ja, det ska jag göra. Tack för mig!

Trevlig måndag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0