Now

Imorse vaknade jag vid åtta och kände att det var ganska bra, men att jag ville ligga och dra mig lite. Sen somnade jag. Nu lämnar vi det ämnet ;)

Jag har hunnit ganska bra med det jag ska göra tills imorgon med uppsatsen. Det enda jag ska göra nu är att beskriva lite vad boken jag har handlar om och tar upp. Jag kan ju inte göra så mycket mer eftersom jag inte fått fler böcker. Hoppas verkligen de kommer snart! Såg att biblioteket skulle köpa in de flesta. Där ser man. Sen hoppas jag de ger nåt. Har varit riktigt svårt att hitta böcker inom mitt område. Håll tummarna!

Annars idag känns det som filmdag. Regn och rusk ute. Det eviga problemet kvarstår dock med vilken film!? Dagens i-landsproblem.

Ha en bra onsdag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0