Ordered

I min pluggfrustration gick jag in på CDON och gjorde en beställning. Återigen en ganska dyr beställning. Vissa tar till alkohol, andra hetsäter, jag beställer från CDON. Haha. Usch, jag måste sluta. Aja, dagens beställning blev detta:

En box med samtliga säsonger av Sex and the City samt ringen från The Lord of the Rings. Ja, den sista kan vara lite nördig, men jag kände att jag ville ha en plus att det får mig att känna mig en smula som de i The Big Bang Theory. Haha. PLUS att den lilla tygpåsen och boxen den kommer i är helt fantastiska. Ni vet ju hur svag jag är för tygpåsar och boxar/lådor. Aww.

Utöver det fick man med en gratis hyrfilm. Jag valde What to expect when you're expecting. Nu vet ni vad jag gör nu.. Eller efter Project Runway ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag har också en Sagan om ringen-ring! :D

Svar: Åh, vad skönt! Då är det kanske inte lika nördigt ;) haha
Emma

2012-10-31 @ 19:20:49
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0