Programledarna..


Yesbox, då var det klart. Gina och Danny är programledarna vi kommer få hållas med under våren i Melodifestivalen. Tidningarna har jag varit inne på det väldigt mycket redan, men jag brukar inte vilja tro på nåt förrens de presenteras. Nu är det alltså gjort. Vad tror ni, kan det bli bra?
Gina blir den femte personen någonsin att leda Melodifestivalen för andra året i rad. Precis som Loreen blev den femte att vinna ESC för Sverige. Haha. Så kan man se på saken. Danny då? Han sa efter att ha varit programledare för Sommarkrysset med EMD att han aldrig skulle göra om det. Att vara programledare. Nu står han här. Ett erbjudande han inte kunde tacka nej till berättade han för Melodifestivalens reporter. Ja, inte skulle jag tacka nej heller om jag fick frågan. Skulle någon göra det? ;)


Nu ska jag fortsätta med dagen. Bussen till mamma går om en halvtimme ungefär, men jag är klar så det kanske blir att åka lite tidigare. Ha en riktigt bra onsdag!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0