"We did it well"

Hjälp vad huvudet sjönk ihop när jag kom hem. Helt sjukt! Beror nog på kylan ute och värmen inne. 
Jag började dagen med möte med filmklubben. Det gick bra. Dock såg jag ett mail när jag kom hem som inte var lika bra. Det var om ett stöd vi hoppats få ut lite mer av än vi nu kommer att få. Bland annat fick vi inte mer för han ansåg att vi inte marknadsfört tillräckligt. Ursäkta, men räknas inte hur vi sprungit runt och satt upp postrar och delat ut små postrar till folk som marknadsföring? Dessutom har vi ju varit i Lösnummer. Tydligen hade vi iaf inte tillräckligt med reklam för dom.. Aja, vad ska man göra? Får se vad Annelie säger om det, hon brukar ha koll. Jag är inte riktigt den som mailar eller ringer tillbaka och ger något svar på tal. Det är ju tråkigt att vi inte ska kunna ge våra medlemmar något för att vi inte får de pengar vi har hoppats på. Suuuuck!
På mötet tog jag över som kassör på riktigt också. Fick lite räkningar och ska nu kunna betala och så. Hjälpt! Är lite rädd att jag ska missa nåt eller så. Men det ska väl gå bra? Jaa. Hoppas iaf ;)

Efter mötet träffade jag Martina och gick runt lite på stan. Jag ville kolla några saker och sett att hon också tänkte i de banorna så varför inte gå tillsammans liksom? Trevligt, trevligt. Dock hände något på Krämaren när vi var där där några sprang och någon skrek och alla ställde sig runt. Vi skyndade därifrån istället och mötte två polisbilar på vägen. Usch, hoppas det inte var något hemskt!
Med mig hem från shoppingen fick jag iaf en plånbok som jag kollat ut redan samt ett par strumpbyxor/tights som är lite tjockare. Precis vad jag behövde! Super.

Jag har också lyckats fixa biljetter till Twinight. Jag och Mina ska knyta ihop påsen även om ingen av oss är extrema fans just nu. Vi var ju en gång i tiden. I morse trodde jag de var slut för det gick inte att köpa några. Martina pratade dock om att det var något fel med bokningarna så jag gick in igen nu och då gick det. Dock var väldigt mycket taget redan. Men men, jag tycker vi fick några bra platser ändå i salong 2. Nu vet ni det.

Nu är det dags att plugga lite. Leta efter forskning innan föreläsningen imorgon på biblioteket måste jag göra så jag vet vad jag behöver hjälp med av bibliokarien (heter det så?). Hoho.

Goodnight and Goodbye


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh! Så bra att ni fick biljetter ändå! :)) Jag har inte sett nåt på NA om händelsen.. hmm.. jag undrar vad som hände egentligen :O Ooooooooch det heter bibliotekarie ;)

Svar: Jaooo, blev lite glad där ;) Hmm, ja vore kul att veta! Men det kanske kommer..? Haha, sååååå heter det ja! ;)
Emma

2012-10-10 @ 17:09:45
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0