Something special


När jag ser Harry Potter filmerna en och en tycker jag de är riktigt bra. När jag ser alla så tätt inpå varandra som under en vecka kan jag inte hjälpa att inse vilket fantastiskt fenomen de är. Jag vill läsa böckerna igen. Om det är något som är bättre än filmerna så är det böckerna. De är så fantastiskt skrivna. Precis som de sista filmerna är så fantastiskt gjorda. Jag har bara de två sista kvar. Åh, i sjätte boken, kan inte Harry fatta i slutet? Han har ju alla ledträdar som behövs för att förstå Snape. Men icke. Det gör lite ont i hjärtat när han inte gör det. Aja. Och om det gör ont i hjärtat.. slutet på femte filmen. Jag kan knappt titta på femte filmen. Usch, det är så fruktansvärt hemskt. 

Om det blir att jag skriver om dessa filmer i min uppsats kan ni ju räkna med att det kommer fler inlägg. Det förtjänar de! 

Psst! Nu kom jag på igen varför jag var lite småförälskad i Ron när jag var mindre. Han är ju helt extremt söt rakt igenom ju! Haha. PUSS!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0