That's what they say about me..

Av någon underlig (?) anledning bloggar jag EXTREMT mycket när jag har pluggdagar. Mycket av det jag bloggar om är hur synd jag tycker om mig själv. Haha. Jag är medveten om det. Jag blir sån av pluggande. It brings out my dark sides! Och jag kommer säkerligen inte sluta med det, bara så ni vet.. ;)

Jag har kommit lite längre på tentan och kommit på den briljanta idén att använda två texter som nästa säger samma saker fast ändå lite olika och se hur deras teorier kan användas på den film jag vill skriva om.. Alltså jag tror det är en klassisk grej som låter så smart i mitt huvud och så kommer det ut och inte alls är lika smart. Speciellt när jag börjar skriva så och inser att jag inte redogör helt för varje teori. En av dom nämner jag bara lite snabbt. Äsch, jag hoppas det är okej. Mitt problem nu är bara att jag inte tar upp några filmer alls som vi haft på kursen utan har bara mitt eget exempel. Jag undrar hur mycker jag kan puscha på Åsas nyfunna snällhet innan hon går över igen. Jag måste försöka tänka på att hemtentorna inte kommer vara anonyma och att jag troligtvis kommer ha henne som handledare på uppsatsen. Think about it..

Nej, nu ska jag sluta babbla och kanske gå och baka lite scones. Det ser ut som jag kommer behöva vara upp större delen av natten med det här..

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0