The arms of the ocean

Drömmar är så extremt konstiga. Tror knappt det är värt att ta upp den jag hade i natt. Kan säga bara att den involverade bröllop, lejon och tappning av tand. Så, that's it. 

Igår innan jag gick och la mig tittade jag på min nyinköpta Bridget Jones dagbok. Åh vad bra den är! Hade helt glömt av det. Och seriöst, hur perfekt är väl inte Mark Darcy? Det jobbiga är ju bara att de ska ta så många rundor runt varandra innan de blir ihop. Jag gillar rundor runt varandra, men till en viss gräns. När de båda vet att de ska bli ihop är det väl bara att bli det!? Haha. 

Idag ska jag skriva klart min feedback till kvällens träff med manusverkstan. Jag hann göra det mesta igår, men har lite kvar. Ska läsa igenom de synopsis som är i min grupp också en extra gång så jag har koll.

Sen måsta jag ta och knalla ner till universitetet och hämta lite böcker till Elin. Det var några på Campusbokhandlen som skulle hämtas och hon hann inte från jobbet tills de stänger. Varför stänger de så tidigt för? Hmm. Aja, jag har ju tid iaf så det fixar jag! 

Nej, dags att ta tag i allt nu då. Hoppas ni får en bra och lärorik tisdag :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0