And I'm your biggest fan

Jag är ju inte så mycket för dokumentärer. MEN, efter filmen vi såg idag som handlade om en musikers liv blev jag inspirerad. ÅH vad det vore.. BÄST att göra en dokumentär om Ryan Tedder. Om hans liv, hans musik och hans fans. Vad musiken betyder för honom och vad den betyder för de som lyssnar. Tror det skulle kunna bli något bra. Eller? Kanske bara är jag som är helt blind av att jag älskar hans musik! Haha. Aja, jag skulle ju behöva bli rik eller få någon rik att nappa på idén för att det skulle bli av. Men drömma är alltid tillåtet. Var vore vi om vi inte hade drömmar?


Just nu snurrar versionen av The Way I Are där OneRepublic medverkar. Tusen gånger bättre än orginalet, och då gillar jag ändå orginalet. 

Nej usch vad taggad jag blev nu! Får väl sätta igång med research, om 12 år kanske filmen finns. Så lång tid tog det att göra filmen jag såg idag. Hehe

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0